oliviarosen

Alla inlägg under januari 2012

Av Olivia Rosen - 28 januari 2012 15:28

OOO!!längtar fruktansvärt mycet till discot med hilma!

jag är så  spännd att jag  nästan går till discot NU!!

Men hilma ska ju ringa när hon nästan är hemma !

jag måste ju äta lite pizza först innan jag kan åka annars får jag ont i min lilla mage

o det är ju inte så bra för då blir det inget disco men nu är det ju inte så som tur va !!

ja emma och sarah ska vara där också om dem fick!?

om dem fick så är vi alla på discot !!!

JAAA =)<3=)

Av Olivia Rosen - 28 januari 2012 12:21

ja som sakt va är det lördag ! Ska ju till hilma sen och fixa mig   !!! jipi hurry

hoppas discot blir skit bra !!

men allt brukar ju sluta bra

KRAM

Av Olivia Rosen - 27 januari 2012 23:18

Jaa som sakt  va blev det lite krångligt på morgonen sen gick det skit bra !!

Sarah jag och Hilma åkte tilsammans för vi satte fast Sarahs pulka i hilmas pulka med snöret , så det gick ganska bra, förutom att Sarah FES i mitt ansikte  (ÄKLIGT)  och att vi åkte om kul hella tiden !!

Det var gätte kul !!

Men saknar fortfarande sommar !!

Av Olivia Rosen - 27 januari 2012 23:10

ooo bion var ju så himla bra,(Alvin och gänet 3 )

Hilma och jag satt och skaratade överallt till och med på busen fram och tilbaka vägen,och på MC,donalds(gula m:et)

Jag hoppas alla andra fick en bra fredag

KRAM<3<3

Av Olivia Rosen - 26 januari 2012 21:19

nu ska jag gå och lägga mig hej då bloggen !!!

Av Olivia Rosen - 26 januari 2012 21:07

jaa snart dags att gå och lägga sig och tänke på dagen imorgon !!hoppas "alvin och gänget 3" är bra det sägs ju att den ska vara jätte bra!!jag håller tumarn upott men inte nerot iså fall så blir den inte en bra bio det skulle ju vara jätte tråkigt <3

imorn i skolan är det ju även pulka dags ska ju åka  dubel pulka med Hilma oooo så kul det ska bli <3

                                       /olivia                            och

                                      /Hilma

 tycker deta ska bli kul

gå även in på mysans blogg den heter

mykristensens.se

Av Olivia Rosen - 26 januari 2012 18:28

jag längtar uch längtar till imorgon ska se på bio med hilma /olivia122 4b långbrott

Av Olivia Rosen - 26 januari 2012 17:34

hej torsdag idag längtar till fredag.oooo då ska jag åka runt i en två sitts pulka med hilma åå vad kul men det blir inte bara hon och jag det blir även 3,4 och 5 som ska med

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag är en tjej på 12 år och heter olivia kallas olle...=) kik : tiger1918
instagram : tiger1918

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards