oliviarosen

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2013

FRAZZE!!!!

Av Olivia Rosen - 9 oktober 2013 20:25

!!!Igår red jag på världens trögaste häst frazze    när vi väll kom upp i gallopp efter en kvart så blev det helt fel jag tappade stigbyglarna och var så himla nära på att flygga av !     på junior är  iallafall sitsen mjuk i galoppen.  .. idag skulle jag varit med joel och nellie ... men det gick inte så var med julia en stund :D först började vi med att klättra  :D sen åkte vi till mion världens lilla och sötaste unge !!that smiele bah   #joel #love #junior #kika #gjärna #in #igen #älskar #dig #med #puuusssssssss     

                                                                                                                                  


                           MVH 

                                    //Olivia Rosén  

Juuuuuunnnniiiiooorrrr the best horse ever!!!!  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia Rosen - 21 mars 2014 19:21

...så jävla typiskt ! mitt internet försvinner när jag behöver det som mest !   SUCK!   Förlåt för att jag inte loggat in på svin länge!   Men nu kommer mer info om min tränning senaste dagarna...  jag har börjat gå ut o gått mkt mer... TOPPEN! (...

Av Olivia Rosen - 18 mars 2014 09:12


Världens sämsta dag! Först ska jag till ***(hemligt) sen dra hem , städa o sedan locka håret ! Vilken jobbig dag!? ...

Av Olivia Rosen - 16 mars 2014 17:41


Nu har man Rött hår och en trasig tumme ....Eller det började med  att jag skulle föna mitt hår ... och där bak finns det prupeller o den satt jag tummen i .. SMART! men rätt nöjd med mitt röda hår          ...

Av Olivia Rosen - 16 mars 2014 08:02


Det började med att jag vakna hos My :') men hon ville inte upp så jag fick vänta några timmar :') sen senare på kvällen så åkte jag till nellie .. Brummbrumm...:) sen när jag var framme så låg hon med huvet på golvet och benen i sängen :') stört skö...

Av Olivia Rosen - 14 mars 2014 23:19


Halllooooo:) idag har man varit i skolan o gjort nationellaprov i engelska.. USCH! Sen blev det dra till My ..JIPPI?imorn ska jag va med My ännu mer !:') söndag blir det dra till nellie :') sen på måndag blir det ännu mer ridning!?-längtar redan ? ...

Presentation


Hej jag är en tjej på 12 år och heter olivia kallas olle...=) kik : tiger1918
instagram : tiger1918

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards